zondag 20 september 2009

Ik ben eindelijk bijgekomen van het lachen om Christmas In The Heart

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhIkQZ6OlG80B7jCkoFu09GjHqxI07ybei596VwLHF7ahA2e9I6lZseTEBNBDNzQVx25tTcWWWbcjJzcsIXIO5mhyXycIl-4Gv2UKNRla48nIzdyzP1JJIuTdIKEfF3bBJRzoaOTMZplE/s200/dylan_christmas.jpg



Tjonge jonge, ik dacht dat ik erin zou blijven.
Na het beluisteren van de geluidsfragmenten van het binnenkort te verschijnen Kerstalbum van Bob Dylan heb ik me toch een potje moeten lachen. Het was jaren geleden dat ik zo hard en zo tot tranen toe heb moeten lachen. Bedankt Bob!

Meneer Dylan is een echte Jokerman of zoals Rick Danko ooit in een interview zei: "Bob is my favorite comedian".

Positief is wel dat we ons deze keer niet uit de naad hoeven te piekeren en filosoferen over wat hij nu weer zingt. Deze teksten zijn bekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten