Posts tonen met het label Tom Tom. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Tom Tom. Alle posts tonen
dinsdag 1 september 2009
vrijdag 28 augustus 2009
Bob Dylan's stem op uw GPS - Tom Tom
"I'm lost somewhere, I must have made a few bad turns"
"There must be some way out of here"
Ik heb er weinig vertrouwen in. LOL
Dat muzieklegende Bob Dylan wel eens opduikt in reclamecampagnes, is bekend, maar nu gaat hij zelfs voor zijn doen erg ver.
Dylan spreekt naar eigen zeggen met 'een aantal autobedrijven' over het gebruik van zijn stem voor autonavigatiesystemen.
"There must be some way out of here"
Ik heb er weinig vertrouwen in. LOL
Dat muzieklegende Bob Dylan wel eens opduikt in reclamecampagnes, is bekend, maar nu gaat hij zelfs voor zijn doen erg ver.
Dylan spreekt naar eigen zeggen met 'een aantal autobedrijven' over het gebruik van zijn stem voor autonavigatiesystemen.
De muzikant gaf in een radioprogramma op de Britse BBC alvast een voorproefje van hoe hij dat gaat doen: 'Ga links bij de volgende straat. Nee, rechts. Weet je wat, ga maar gewoon rechtdoor.' De 68-jarige Amerikaan zei niet wanneer autorijders hem voor het eerst als persoonlijke reisbegeleider te horen zullen krijgen.
BRON
BRON
Abonneren op:
Posts (Atom)