"There must be some way out of here"
Ik heb er weinig vertrouwen in. LOL
Dat muzieklegende Bob Dylan wel eens opduikt in reclamecampagnes, is bekend, maar nu gaat hij zelfs voor zijn doen erg ver.
Dylan spreekt naar eigen zeggen met 'een aantal autobedrijven' over het gebruik van zijn stem voor autonavigatiesystemen.
De muzikant gaf in een radioprogramma op de Britse BBC alvast een voorproefje van hoe hij dat gaat doen: 'Ga links bij de volgende straat. Nee, rechts. Weet je wat, ga maar gewoon rechtdoor.' De 68-jarige Amerikaan zei niet wanneer autorijders hem voor het eerst als persoonlijke reisbegeleider te horen zullen krijgen.
BRON
BRON