zaterdag 29 augustus 2009

Politie van New Jersey herkent Bob Dylan niet

Bij de politie van Long Branch, New Jersey zullen ze niet meer vergeten hoe Bob Dylan eruitziet. De politie kreeg een telefoontje over het vreemde gedrag van een 'excentriek uitziende oude man', die in de stromende regen in iemand's tuin stond.
De vierentwintigjarige politieagente Kristie Buble ging ter plaatse kijken en vroeg de man naar zijn naam. "Bob Dylan", mompelde de grijsaard. Buble had wel eens foto's gezien van de jonge Dylan maar vond dat de oude man er niet op leek.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiJbbGpw0ujhAeqnSLsh-ULu7IAJS4Z32lNVx-ZXb0FJOiZFqPrYPBQPPVAdI2dOnagoia8ivAais8GvKPRwzF90rADvgNPHFK2P0LC1e0Hh5eaeQW4gPe259gItuCPNjpqaFU-FQgJXi9l/s320/GreenMountainStill.jpg


Dylan had ook geen documenten bij zich om zich te kunnen identificeren. De agente reed met Dylan naar het hotel dat het rock-icoon had opgegeven, in de hoop dat iemand haar kon vertellen wie hij was. "We kwamen daar en toen zag ik al die tourbussen staan. Ik dacht: whoa!
Ik haalde mijn meerdere erbij, maar die zei me dat het Dylan niet was die in de auto zat. We klopten dan maar aan in een van de tourbussen en vroegen of ze iemand misten.
Dylan's entourage toonde Bob's identiteitspapieren, waarop de agente naar eigen zeggen 'schaapachtig' afscheid van de meester nam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten